vrijdag 23 augustus 2013

SPYWARE SCANNER

Wat is de beste spyware scanner?

Ik zal hier een lijstje opstellen naar artikels met recensies over populaire spyware scanners. Een goed artikel dat ik gelezen heb hierover is van +Jan Mertens. Hij schreef over zijn eigen blog gepassioneerd over de SUPERAntiSpyware 5 software. De gratis editie is trouwens goed voor een 1-malige controle scan, maar ik deel trouwens wel de strekking van zijn artikel. Het is trouwens niet zijn review waarop Jan commenteert. Hij reageert op een recensie van +Rens Smit over deze anti-spyware software van Support.com: SUPERAntiSpyware Review.

spyware scanner
Hieruit komt eigenlijk naar voren dat de beste spyware scanner is ontwikkeld door SurfRight een bedrijf in Nederland. Hierover heeft +Veer Dehaas een uitgebreid artikel over geschreven: Hitman Pro Recensie. Grappig om te zien hoe een onderwerp als een spyware scanner tot commotie kan leiden. Niettemin, het verwijderen van spyware is geen makkelijke taak. Spyware is zeer gevanceerd in het ontduiken van antivirus programma's. Het ontwikkelen van anti-spyware programma's is daardoor zeer zeker niet makkelijk. Dat komt ook goed naar voren in de boven gerefereerde artikels over spyware scanners.

Wat is volgens jullie de beste spyware scanner?

Volgens mij is het de Hitman Pro 3.7 met de Kickstart module, maar de SpyHunter bekoort me ook zeer, maar heeft niet dezelfde reputatie.

1 opmerking:

  1. Hitman Pro is inderdaad een uitstekende spyware scanner voor het verwijderen van hardnekkige spionnen.

    BeantwoordenVerwijderen